Fascination About ماگ حرارتی

Wiki Article

اشتراک گذاری در پیام رسان ها پیام رسان مورد نظر خود را انتخاب کنید تلگرام واتس اپ آدرس کپی شود ! کالای مورد نظر شما در استان فروخته می‌شود:

هنگام خرید ماگ حرارتی، قابلیت استفاده در مایکروویو و ماکروفر را بررسی نمایید، چون ممکن است بخواهید نوشیدنی خود را درون آن گرم کنید.

لیوان حرارتی سفارشی قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر داشته که می تواند یک هدیه ماندگار برای افرادی باشد که قصد کادو دادن به آنها را دارید. در زیر می توانید مشخصات سفارش و قیمت ماگ جادویی را آن را مشاهده نمایید.

ماگ حرارتی یا ماگ جادویی یکی از انواع جذاب ماگ قهوه یا دیگر نوشیدنی های گرم است که هنگام پر شدن با مایع داغ تغییر رنگ می دهد. این اثر بخاطر استفاده از نوعی جوهر اکسید شده ایجاد می شود.

در نظر گرفتن جنس ماگ نکته مهمی برای خرید ماگ می باشد. اگر قصد خرید ماگ برای منزل و محل کار دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از ماگ سرامیکی می باشد.

. برای همین نمونه پیشنهادی به کاربر بدید .. تا کاربر نتیجه نهایی رو بر خسب سایز عکسش بتونه حدث بزنه

لطفا سایز رو وارد کنید .. و فک میکنم باید ??????? ????? باید برای زیبایی لبه ها بلور بشه .

من مدل سخنگو گرفتم خیلی جالب بود کیفیت هم خوب بود و به موقع هم دستم رسید خوبم کادو هم شده بود

زمانی که شما مایعات داغ از قبیل (آبجوش، چای، نسکافه و…) را در ماگ بریزید، تصویری که بر روی لایه زیرین ماگ چاپ شده، نمایش داده می شود و پس از سرد شدن ماگ به حالت اولیه خود که به رنگ مشکی است باز می گردد.

چنانچه سفارش شما نیاز به توضیحات دارد. در فیلد مورد نظر وارد فرمایید.

گزینه کادو شود رو هم فعال کردم که توی یک جعبه شیک و زیبا اومد و واقعا خوشم اومد ازش ، و مرسی از پشتیبانی و سایت عالی تون .

ماگ های مسافرتی دارای انواع مختلفی هستند و از نظر گنجایش و شکل ظاهری با هم متفاوت هستند.

می توانید ماگ های قدیمی تان را دور نیندازید و از آنها برای سازماندهی وسایل روی میز کار مانند خودکار ، قلم ، ماژیک و  ... استفاده کنید.

ماگ پیرکس یک ماگ آشپزخانه ای است که از جنس شیشه و مقاوم در برابر حرارت و تقریبا شکستگی می باشد.

Report this wiki page